loading...
SAMMS
تبلیغات
test.com
SeyyedAli MirMohammadSadeghi بازدید : 1114 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

بازی Stronghold Crusader II برای PC توسط Firefly Studios منتشر شد. بازی قلعه جنگ های صلیبی 2 قرار بود که زودتر از این ها عرضه شود، این بازی دارای سبک Real Time Strategy است . سبک RTS یا همان استراتژی همزمان که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است ، همزمان با شما نیروهای رقیب هم در حال پیشرفت و جمع آوری نیروها هستند و تصمیم گیری سریع و جلو افتادن از نظر خلق نیروها و آپدیت سازه ها خود از عوامل پیروزی خواهد بود. پس از ناکامی های Stronghold 3 استودیوی Firefly تصمیم گرفت که با ارائه نسخه جدید از بازی قلعه ایردات نسخه قبل را برطرف نماید و بازی را به ریشه های این فرانچایز پایبند نماید. بازی قلعه جنگ های صلیبی 2 در صحرا اتفاق می افتد ، جایی که دیگر خبر از جنگل های وسیع و نامحدود نسخه های پیشین نیست و در بازی زمین حاصل خیز اما محدود در بین قلعه های دشمن قرار دارد که نبرد بر سر این منابع محدود خود جنگ را بیش ار پیش شدت می بخشد. این محدود بودن منابع باعث راه افتادن سریع نبردها هم خواهد شد، که دیگر وقت خود را برای مدیریت بر منابع نامحدود صرف نمی کنید. ایجاد جمعیت مانند نسخه قبلی بازی Stronghold و شما با ایجاد Hovel ها اقدام به افزایش جمعیت می نمایید. در بازی Stronghold Crusader II شما درگیر اتفاقات ناگهانی طبیعی هم خواهید بود، مثلا در نسخه های قبل ما شاهد حمله گرگ ها و جدا شدن نیروهای خود بودیم ، اما در این نسخه بلایای طبیعی مانند یک توفان سهمگین ممکن تخت و تاراج یک مملکت را بر باد دهد و در خاک غرق نماید. البته این توفان که به بازی اضافه شده است می توان از آن به نفع خود هم استفاده نمود، مثلا در هنگام توفان به دشمن شبیخون زد.

در این نسخه سربازهایی اضافه شده اند که با وسایل ابتدایی مانند چوب و چماق هم می توانند دیوارهای دشمن را تخریب نمایند. البته استفاده از منجنیق هم پیشنهاد میشود و منجنیق ها بر خلاف سربازان محدودیتی در ایجاد تعدادشون نیست. در این نسخه Assassin’s بازگشته اند و با نفوذ در بین دشمن می تواند آن ها را به قتل برسانند. در نسخه های قبل Stronghold شوالیه ها بیش از حد کند بودند، اما این مشکل در جنگ های صلبیبی 2 رفع شده است و شوالیه ها با بسیار سریع تر حرکت می کنند. از دیگر نو آوری های بازی Wall Wagon ها و برده دار ها هستند که نیروهای بسیار قدرتمندی را به بازار جهت فروش می آورند. بخش های دریایی اسکله ها ، کشتی ها هم بسیار مدرن تر شده اند و در نقشه های که آب قسمتی از آن می توانید لذت یک نبرد استراتژیک را هم تجربه نمایید. نبردها در نسخه جدید بسیار خشونت آمیز و جذاب تر شده اند . تله گذاری بیش از پیش شده اند و شما می توانید دور سربازان دشمن آتش بکشید و روی سر سربازان مواد مذاب بریزید و یا قفس شیرها را بروی آن ها باز نمایید تا نیروهای آن ها تکه تکه نمایند. البته نبردهای تن به تن هم نوعی از نبرد در بین نیروهای شما و دیگر قلعه ها است. گرافیک بازی بسیار پیشرفت کرده است و بازی با موتور The Vision طراحی شده است ، این موتور نسخه نهایی آن از DirectX 11 پیشتیبانی می نماید. تغییرات گرافیکی در بازی کاملا به چشم خواهید و لذت بیشتری از آن می برید، مثلا تیری که از کمان رها میشود و به دیوار برخورد می کند ، شمشیرهای که سربازان به هم می کوبند و همه و همه تغییرات گرافیکی را نشان میدهند. بازی یک سیستم سیاستی و دیپلماسی هم دارد به طوری که می توانید دشمنان خود را تحریم اقتصادی نمایید و دیگران را از داد و ستد با آن باز دارید و این باعث ضعیف شدن آن ها میشود، خلاصه با یک شاهکار جدید از بازی قلعه روبرو هستید که هر چقدر در باره اش بنویسیم کم است. بازی بخش Co-op و Multiplayer هم دارد. در هر بازی و نقشه امکان بازی کردن 8 قلعه با هم وجود دارد که می توان با صلح کردن با تعدادی از ملت ها بازی را به صورت Co-op پیگیری نمود. هم اکنون نسخه کامل و کرک شده توسط SKIDROW بازی Stronghold Crusader II را از گیم تو دی ال با حجم 2.3 گیگابایت در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود نمایید.

سیستم مورد نیاز بازی :
ویندوز : Windows® XP/Vista/7/8 with latest service packs
پردازنده : Intel® Core™2 Duo 2Ghz or equivalent
گرافیک : NVIDIA® GeForce® 8800GT 512MB or AMD Radeon™ HD 2900XT 512MB or better
پردازنده گرافیکی : Directx v9.0c
رم مورد نیاز : 2GB RAM
هاردیسک لازم : 6GB available space

 

سیستم پیشنهادی برای بازی :
ویندوز :  Windows® Vista/7/8 64-bit with latest service packs
پردازنده : Intel® Core™ i5 or equivalent
گرافیک : NVIDIA® GeForce® GTX 460 1GB or AMD Radeon™ HD 5830 1GB or better
پردازنده گرافیکی : Directx v9.0c
رم مورد نیاز : 8GB RAM
هاردیسک لازم : 6GB available space

تصاویری از محیط بازی :
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II
Stronghold Crusader II

  • حجم بازی: 2.3 گیگابایت
  • تاریخ انتشار بازی : ۲۰۱۴/۹/22
  • منبع : سایت گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

لینک های دانلود Stronghold Crusader II- SKIDROW



بخش کرک جداگانه :

دانلود کرک CODEX بازی Stronghold Crusader II

آموزش نصب بازی و کرک کردن :

ابتدا فایل های بالا را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. پس از آن وارد پوشه استخراج شده شوید و حالا شما یک فایل ISO  به نام codex-stronghold.crusader.2.iso دارید، که باید با برنامه Winrar 5 و یا Virtual Clone Drive آن را باز کنید ، حالا بعد از باز کردن شما وارد پوشه آن شوید و روی فایل Setup.exe را دابل کلیک کنید ، تا نصب آغاز شود. بعد وارد پوشه SKIDROW شوید و فایل های داخل آن را کپی نمایید و سپس در محل نصب بازی PAST کنید. در آخر نرم افزارهای پایین پست مانند Directx و vcredist را هم با وصل به اینترنت نصب نمایید.

آموزش اجرای فایل ISO و Bin

توجه مهم :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید.

آموزش اعتمادسازی

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
test.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 470
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 282
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 1,009
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,023
  • بازدید ماه : 10,068
  • بازدید سال : 142,355
  • بازدید کلی : 2,135,679